27 oktober

mai och jag satt med uppsatsen igår kväll, på en fredag.
fyfan säger jag bara! det ska aldrig göras om, nästa gång ska vi börja i tid..
inte vänta till sista dagen och snabbt skriva ihop nåt. haha, blir väl ett G eller nåt. min söög:)
menmen..
ikväll blire mys med mai joline och anna:) ska nog laga tacos och kika på film eller nåt.

det är inte så långt kvar till jul nu faktiskt.. mindre än två månader kvar!
helt sjukt va fort det går, tyckte vi nyss började skolan ju!:)
jag har skrivit en önskelista :D hihii
aja, nu ska jag käka lite.. sen ska jag sminka min mami faktiskt..
för mammsen och pappsen ska bort på 50 års fest ikväll..
så jag blir ensam hemma, sköööööööönt!

imoron åker jag till SARA. du är bäst.
pussselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0