- it can only get better

sitter i soffan med madde och kikar lite på tv nu. min förkylning börjar ge sej lite, och jag har ingen feber längre. tror jag iallafall.  helgen har spenderats hemma, inte den roligaste helgen har det väl varit.. hade ju en del planer inför fredagen och även lördagen, men som sagt blev ingenting av. trist! men vi får ta igen det nån annan gång.
det blev istället melodifestivalen med hela familjen. det var ett tag sen alla var hemma, närmare bestämt 7 månader sen, så det var mys. sen visade jonas madde och mej lite bilder och filmer från resan, skojj.

var nyss fram och hämtade ut ett par skor som jag beställt från h&m, ett par vita tygskor!
kommer från h&m:s barnavdelning och är superbilliga och snygga.
image189



nu ska jag gå och ringa amanda som har varit borta i 5 veckor.
jag har saknat dig!


ps. ett litet tips om man är förkyld: ät vitlök och alvedon! man blir friskare snabbare då, iallafall enligt mej. haha. ds.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag har saknat dig med sötis!

2008-03-16 @ 21:20:05
URL: http://amaannnda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0