What if there was no light, Nothing wrong, nothing right

Begravningen igår var som väntat jätte fin. Jätte mycket folk och jätte mycket fina blommor! Efteråt var det begravningfika för de som var i kyrkan, och sedan middag för de närmaste.
Kul var det iallafall att träffa alla kusinerna och såklart Emelie och Sara. Det händer ju inte allt för ofta att alla träffas...
vila i frid farfar ♥ du finns alltid i våra minnen.


Skönt att det är helg. Jag var hemma i Ockelbo på praktiken idag, följde med några lantmätare som skulle stycka av lite tomt. Vädret sög, så jag blev totalblöt vilket kanske inte var så jätte mysigt. Men det var rätt intressant att se hur dom gör iallafall.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Jag hoppas jag får träffa hjärtat som har opererat sig. puss på han!
Nu ska jag snart dra mig iväg till gymmet. Det var flera veckor sedan jag var där. Jag har nämligen varit förkyld och inte kunnat träna, och egentligen är jag inte helt frisk än. Men det struntar jag i och hoppas på att jag inte blir sjuk igen bara för att jag tränar.




I´m weak.

Kommentarer
Postat av: Emelie

begravningen var jättefin! så himla kul att träffa er allihopa! PUSS

2008-11-15 @ 00:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0