Biobesöket...

Eftersom jag hade hört från ena hållet att filmen var dålig och julia från det andra att den var bra så traskade vi in i biosalongen (10 minuter sena) utan några förhoppningar alls. Men det visade sig att filmen faktiskt var ganska bra! Så vi gick ut däifrån nöjda, glada och proppmätta efter massa popcorn och coca cola och satt oss på wayne´s.
Vi hann med lite shopping före dessutom. Jag lyckades hitta en bh och ett linne med nitar på. Sånna saker man inte kan ha för mycket av...
Dock åkte mitt humör ner när jag kliver av tåget och ser att det är någon idiot som har vällt och sparkat på alla cyklar som stod på stationen. Styret på min cykel var helt snett och jävligt.... Fan vad jag haaaaaatar sånna människor som inte har nåt liv och måste göra sönder saker. Usch!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0