Hur tänker pappor?

Ibland förstår jag inte hur min pappa tänker.. Jag lånade mammas mobilladdare igår kväll för att jag glömt min hos johan, och idag när pappa skulle ladda sin telefon hittade inte han heller sin laddare... "Linnéa, spring upp och hämta laddaren till mig" säger han när jag håller på med annat och inte har tid medans han inte gör någonting... Han blir typ galen när jag säger att han kan göra det själv eftersom jag är upptagen och babblar hur länge som helst om hur omöjlig jag är när det gäller sånt här. Jag är alltså omöjlig när det gäller att hämta saker som pappa vill ha när jag är upptagen? och alldels nyss när han tillsut hämtade laddaren kläcker han ur sig "du som är ledig idag måste väl kunna göra sånt där, jag jobbar faktiskt" (han jobbar hemifrån idag). Han var arg som ett bi. Haha, jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: maddiie

HAHAHAHAHA

2009-04-03 @ 19:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0