Med solen i ögat...

Jag sitter ute och solar med musiken i öronen just nu, underbart!! Det känns verkligen att sommaren närmar sig nu. Jag har till och med ätit årets första glass!
Vi hade som sagt nationella prov i svenska B idag, vilket kanske inte är det roligaste.. Jag tänker varken säga om det gick bra eller dåligt, för det har jag ingenaning om faktiskt. Vi får bara hoppas på det bästa! Efter provet gick jag och mai in till stan och tog en fika på wayne´s vilket var myspys.
Ikväll ska jag övningsköra med daddan. Ska försöka ta tag i allt som har med körkort att göra nu, iallafall börja lite smått. Jag har ju satt en deadline i slutet av oktober, och det måste jag väl klara. Eller hur? haha. Dessutom ska jag försöka ta en liten springtur. HURTIGT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0