Ooops...

Helgen är över och en ny skolvecka har börjat. Vi börjar klockan åtta idag, klockan är tio nu och jag sitter i soffan hemma hos Johan i en stor t-shirt.. Nej, jag är inte sjuk. Jag glömde bara ställa fram klockan till sommartid på min mobil igår, så när min klocka ringde imorse var den inte 6 som jag hade ställt den på, utan 7. Bra. Så jag hade ju ingen chans att hinna med tåget, bara om jag hade stressat sönder, och det är ju onödigt.. Så jag beslutade mig för att stanna hemma idag och sussa vidare istället. Kalla mig lat, för det är det jag är. haha
Min helg har iallafall bestått av mys med min älskling. Hur bra som helst. Så jag ser inte alls fram emot den här veckan, eftersom det är nationella i svenska på onsdag då vi ska sitta och skriva i 5 timmar. Kill me. Johan därimot kommer befinna sig i Åre igen och jag skulle kunna göra i princip vad som helst för att byta med honom. Eller inte byta, utan vara där också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0