Lista...

Lovar du att vara ärlig? yees
Du heter: Linnéa Elisabeth Gunnarsson
Smeknamn: När jag var mindre kallades jag alltid Pea, av alla.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Coldplay - Fix you
Beroende av: Närhet
Vad får du oftast komplimanger för? Det är olika. Men mitt hår brukar jag väl få komplimanger för ibland
Vad säger du för att imponera på någon? Haha bra fråga!
Hur imponerar man på dig? Knappt så jag vet det heller. Att vara sig själv är alltid en fördel.
Brukar du skratta för dig själv? Haha det händer.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Vad heter din frisör på Hair it is?"
Var bor du? Ockelbo
Trivs du där? Till och från. Ibland mer, ibland mindre
Äger du några converse? Det gör jag inte
Sprit, cider, vin eller öl? Helst cider eller sprit.
Brukar du bli för full? Det har väl hänt några gånger, haha
Vad har du för mobiloperatör? Halebop
Är du allergisk mot något? Alldeles allergisk mot katter och hästar
Hur svarar du i mobilen? Hallå? eller Linnéa
Vem ringde du senast? Mammsen
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Att hon hade ringt fel, haha
Antal timmar sömn inatt: 10 :D
Sov du ensam? med min älskling
Brukar du komma i tid? Oftast gör jag nog det. Men det finns några undantag
När mår du bra? När jag är med mina nära och kära!
När blev du fotad senast? Igår
Hur känner du dig nu? Jag känner mig glad!
Vanligaste färg på dina kläder? Måste nog säga svart, tråkigt nog.
Vad tycker du om fötter? Dom flesta är äckliga
Vad saknar du? Det finns vissa saker som jag saknar, ja.
Hade du en bra kväll igår? Yes
Favoritdryck på morgonen? Mjölk såklart!
Rakar du benen? Oooja
När brukar du oftast gå och lägga dig? Vid elva typ
Är du blyg? Ibland
Sysslar du med någon idrott? Fotboll för några år sedan, nu ingen alls.
Vill du hellre ha mail än brev? Jag skulle vilja ha brev. Hur mysigt är inte det liksom?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Svår fråga, har aldrig varit med om det.
Har du spytt offentligt? Nej! Julia, har du? ;)
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? massor
Är du nöjd med ditt liv? Ja, oftast är jag det.
Är du bortskämd? Öhm, kanske lite..
Vad gör du i morgon? Inget planerat än...
Vad är det värsta du vet? Falska människor, och lögner.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Väldigt olika
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Vettefan alltså.
Vad längtar du till? Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? Det har jag! puss på dom
Vad använder du för shampoo? Det röda elvital som luktar så gott
Vad är det finaste du fått? Johan
En speciell dag du minns? Finns många. Men varje dag på canaris med Sara
Hur gammal är du? 17, snart 18!!
Tycker du om någon just nu? Alla mina vänner, Johan, familjen and so on..
Du samlar på? pengar, hha
Gröna eller röda äppeln: både och
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Någon av mina närmaste
Gillar du golf? Minigolf är kul
Vilken tid gick du upp idag? klockan elva
Har du sovit i din egna säng inatt? Nope!
Har du strumpor på dig nu? nee, jag är barfota
Är det okej att gråta? ooja
När grät du senast? I veckan nångång
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa jorden runt och göra sjukt mycket roliga saker
Bär du glasögon eller linser? Det är ingenting för mig
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Absolut inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon? 10-11 kanske
Har du piercing? Hål i öronen har jag
Vill du gifta dig? När jag blir stor vill jag göra det
Vill du ha barn? Absolut!
Solar du ofta? Nej
Är du bra på att laga mat? Bäst
Är du flygrädd? Nej
Hur vig är du? Som en 90åring
Är du musikalisk? oooja
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten eller mjölk
Vilken är din favoritglass? Magnum eller snurrsnurr ;)
Tror du på ett liv efter döden? Jag tror på spöken. Tror man på liv efter döden då?
Tycker du om sushi? Har aldrig smakat.
Vad äter du helst när du ser på film? Godis eller chips, eller båda. Popcorn är också gott
Bor dina föräldrar tillsammans? aaa
Har du tandläkarskräck? Neej
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Jag är absolut ingen morgonmänniska, så jag måste nog vara en kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du? Öh, typ alla färger?
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Det har hänt några gånger
Biter du på naglarna? Nej, usch
Röker du? Neee, BLÄ
Hur ofta tränar/motionerar du? Det var ett tag sen nu...


Kommentarer
Postat av: Julia

Har du spytt offentligt? Nej! Julia, har du? ;)



vadfan linnéa, ta dig i stjärten va!!!!! HAHA.

2009-03-28 @ 17:27:50
URL: http://juliastalberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0